Forum RPG o kopyciakach Strona Gwna RPG o kopyciakach
Co drzemie w duszy konia? ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

jaki mozecie polecić płyn do prania dywanów?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG o kopyciakach Strona Gwna -> Zapisy ;)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Nie 1:54, 23 Mar 2014    Temat postu: jaki mozecie polecić płyn do prania dywanów?

DZIĘKI ZA ADRES [link widoczny dla zalogowanych] Przy okazji innych badań na USG wyszło, że mam dwa guzy na tarczycy. 1,0 do 30,0 nieokreslony
zlapal ja dol bo nie ma kasy aby to swinstwo odbarwic i wyglada starsznie...
Chcialbym zrobic podobne i nie wiem, czy wystarczy pokroić je w kostke, dodać tłuszczu i piec w piekarniku, czy jakos inaczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Biorę ciężkiego buta i tłukę tak długo aż uznam, że napewno nie wstanie!

Jest tam najtaniej. [link widoczny dla zalogowanych] Blahahaha,posikalam sie...hahahaaha no cos w tym jest ze strach ma wielkie oczy.Biedny katnik, hahaha ,ale za ten wpisik saaarna powinnas dostac nagrode

Smarowalem palca maisciami w sodzie maczalam noge i wiele wiele innych juz bylam zdecydowana zeby isc do hirurga bo nic nie pomgalo (wczensiej bylam to mi wzial wycial paznoiec przez tydzien bylo fajnie a ponziej znow to SAMO juz nie wspominajac ze ten niby maly zabieg sprawil taki bol ze az prawie nie zmendlalam podczas tego wycinania bo byl robiony bez znieczulenia bo podbno ono samo bardziej boli jak sie wszczykuje niz ten zabieg. Z tym parciem to masakra, nie umiem tego powstrzymać ;-( dwie sa ladne Mam problem i to chyba poważny, a wręcz aż dziwny:/ Mam 165cm i 52 kg wagi. Crowded House- Don't dream is over,better be home soon [link widoczny dla zalogowanych]
Hej, planuję studia w Niemczech i zastanawiam się, jakie jest znaczenie dobrze zdanej matury przy średnim świadectwie (sporo 4). nie wszystkie kobiety są heteroseksualne i nie wszystkie kobiety są seksualne. przychodnia wojewodzka gabinet nazywa sie Rajmed a przyjmuje w nim doc. na kurdwanowie, salon summaprada i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona. Pozdrawiam Naprawdę jest skuteczny i nie czuję się po nim rano jakaś zblazowana.Oczywiście faza po zażyciu tabletki est poniekąd komiczna,bo i trudno dojść o własnych siłach do łóżka (tak po 30min),opowiada się różne dziwne rzeczy(jak po dragach) i co gorsza film się urywa.Ale lek działa Z reguły biorę pół tabletki. On się nigdy z tym nie ukrywał,to powszechnie wiadome...szkoda tylko,że ludzie szukają w tym sensacji.Fajny z niego człowiek z tego co widzę i czytam i to się liczy.Nie ma co szukać sensacji,przecież to normalny człowiek.Podawanie takich infarmacji w takiej formie jest moim zdaniem trochę zaściankowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zainteresowane dziewczyny zapraszam
Jak to zwycięzyć???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co ty Furious pie**olisz???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG o kopyciakach Strona Gwna -> Zapisy ;) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin